Sider

søndag den 2. december 2012

Julehygge og adventsgaver

Spændende bløde adventspakker!
Så kom den endelig- december. Den måned på året, hvor der i hvert fald i  27 ud af de 31 dage skal hygges igennem - gerne med alle dejlige mennesker i hele omgangskredsen. Nogen har jeg set jævnligt i løbet af året, og andre er det lige pludselig et år siden, vi så hinanden sidst. Hvad enten det er det ene eller det andet der gør sig gældende, ja så nyder jeg at der er en anledningen til at invitere hjem og blive inviteret ud. I dag er jeg blevet forkælet med hjemmebagte æbleskiver og skøn gløgg hos en tidligere studiekammerat og hans søde familie.

Julen er jo hjerternes fest. Jeg elsker at give og dele ud og det er der jo heldigvis rig lejlighed til i den næste måned. Jeg er også meget heldig, at have mennesker omkring mig, der på samme måde holder af at give. jeg er derfor heldig, at have fået fire smukke adventspakker af min skønne søster. De kommer snart op at hænge på min barndomsjulekalender sammen med de fire små pakker, jeg har pakket ind til min søde kæreste.
Den første smukke gave, jeg kunne åbne denne 1. søndag i advent var en smuk sort Jackpot-kjole med tilhørende styling-tips. Intet mindre end særdeles fantastisk! Nu er kjolen og ideerne til næste uges julefrokost med mine kollegaer i hus. Jeg skal bare finde en blazer, der kan give lidt glimt og glitter. Jeg er meget taknemmelig og siger af hjertet tak

Ingen kommentarer: