Sider

lørdag den 2. juni 2012

Sprøde vafler med banan, birkes og citron

Bananvafler med jordbær, banan og chokolade


Jeg er fast læser af bloggen anneauchocolat og nyder at læse, hvad Anne finder på af nye ting at komme chokolade i. For nylig blev jeg meget inspireret af en opskrift på morgenmadsvafler, som Anne skriver meget passioneret om. Jeg var jo så heldig at få et vaffeljern i fødselsdagsgave sidste år og naturligvis var jeg nødt til at prøve opskriften der både indeholder birkes og citron... whats not to like :-)
Jeg pyntede vaflerne med jordbær, banan og lidt god revet chokolade. Det kan helt klart anbefales at prøve vaflerne. Opskriften er knap så syndig som almindelige traditionelle vafler, så der går nok ikke længe før end der igen dufter spødt herhjemme. De hedder jo nok ikke morgenmadsvafler for ingenting.... :-)

Ingen kommentarer: